• Biciklizam

Svojim slikovitim panoramama i prirodnim ljepotama lovinački kraj postaje idealno mjesto za ljubitelje vožnje biciklom (vlastitim ili unajmljenim u rent-a-bike agenciji LiTo) kroz prirodu, a označene staze nude izbor itinerera gdje svatko može pronaći ponešto za sebe.

• Planinarenje

Lovinac obiluje prirodnim znamenitostima i omogućuje uživanje u različitim planinarskim doživljajima. Zaljubljenicima u planinarenje posebno je privlačno područje Parka Prirode Velebit koje prekriva gotovo polovicu površine općine i nudi niz mogućnosti uspona na prekrasne vrhove i vidikovce.

• Aktivnosti na vodi

Svi koji vole prirodu i brinu o njoj ovdje će se osjećati ugodno jer je cijelo područje ispunjeno čistim vodama (velikim brojem stalnih vrela, potoka i rijeka), čistim tlom te očuvanim krajolikom. Rafting.....

• Špilje i jame

Brojne geomorfološke zanimljivosti proizlaze iz krškog reljefa poput slikovito oblikovanih vrhova, kukova, greda, ponikvi, škrapa, krških depresija, a zanimljivi su i mnogi speleološki objekti (špilje, ponori, jame).

• Odmor u prirodi

Smještajni kapaciteti prostiru se cijelim krajem i namijenjeni su pojedinačnim, obiteljskim i grupnim dolascima. Posjetitelji se mogu smjestiti u hostelu ili privatnim apartmanima uživajući u domaćim proizvodima od sira, meda, rakije, janjetine i ukusnog ličkog krumpira.

1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Velebit

Velebit route kreće iz centra Lovinca preko mlina Travič u pravcu Svetog Roka pored jezera Sveti Rok prema impozantnom Velebitskom masivu. Majstorskom cestom prolazi pored Vrila Mudrosti, Crkovnog vrila i Vrbanove pećine u smjeru Malog Alana. Nastavlja makadamskim usponom do Malog Alana, gdje se pruža prekrasan pogled sve do skretanja na Kraljici desno prema Libinjama. Zahtjevnim usponima nastavlja preko Bukve na Libinje gdje se prije spusta u Modrič nalazi zanimljivo odmorište s prekrasnim panoramama velebitskog kanala. Spušta se u selo Modrič i lijevo asfaltnom cestom nastavlja kroz Rovanjsku i Jasenice prema skretanju za Sveti Rok kod tvornice Glinica. Dugim usponom dolazi iznad južnog ulaza tunela Sveti Rok gdje se makadamskom cestom nastavlja uspon pored crkve Svetog Frane u Podpragu, kamenoloma i Tulovih greda do Malog Alana. Spustom prema Svetom Roku ruta nastavlja u pravcu Lovinca gdje završava.